Friday, April 29, 2011

unstoppable marriage~

saper plak yang ter'stop' nak kahwin ni?..haha..sebenarnyer takder sape2 pon..ni skali lagi tajuk movie yang saya tengok semalam..


citer ni klakar+romantik..memang sangat best..bagi saya yang minat tengok citer korea ni best je lar..korang tak tau lar camne kan...




heronyer Ha Seok-jin sebagai Hwang Ki-baek and heroin nyer plak Eugene sebagai Eun-ho..diorang due ni berkenalan biler si Ki-baek ni naik parachut yang sama ngan pompuan ni..Eun-ho yang lead bukan Ki-baek pon..laki ni doktor pembedahan plastik..nak di pendek kan citer selepas ader gaduh2 skit,diorang jatuh cinta..tapi ader masalah plak..





mak Ki-baek tak suke Eun-ho sebab die biase je..family laki ni agak kaya lar..yang bapak pompuan ni plak tak suke Ki-baek sebab die ni moden sangat *saya pon tak sure sangat nape die tak suke laki ni*...macam2 diorang buat tuk amek hati parents masing2 tapi still tak lepas..




sampai kan diorang gi bercuti parents diorang ikot..then,mase satu malam diorang nampak parents diorang ni kiss and ngaku diorang tak leh bersama sebab parents suke sama suke..padahal berlakon je..siot kan..



~kesianyer,tak dapat bersama sebab parents diorang bercinta~


klimaks nyer mak Ki-baek terima Eun-ho sebab die selamatkan mak Ki-baek dari hilang satu projek besar..then,die pon pujuk ayah Eun-ho terima Ki-baek..


lastly,diorang kahwin...happy ending



yey..saya bagi 5 bintang tuk citer ni..full punyer.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it