Wednesday, April 6, 2011

dan pemenangnyer ialah.....

me!!!hehe..biler mase plak la saya dapat anugerah ni..nak kate dapat anugerah Bintang Paling Popular lambat lagi kan..bukan setakat lambat jer,tak kan dapat punyer..lain la kalu tahun depan saya masuk mentor ke,malaysian idol ke..akademi fantasia memang tak dapat lar kan..yer la,tahun ni kan dah last..huhu

sebenarnyer,semalam saya pergi  makan malam tuk penerima anugerah dekan..ya,saya pon dapat gak anugerah dekan untuk sem lepas..alhamdulillah la.dapat gak saya merasa nain pentas.tapi tahun depan tak tahu lagi la..doa2 dapat lar ek.


diner ni buat kat Dewan Sri Budiman,kat Uitm induk..ramai gak lar yang dapat dekan saya tengok..budak kelas pon ramai gak yang dapat tapi yang pergi separuh je.tema malam ni Hikayat 1001 Malam..bukan Hikayat merong Mahawangsa ok.hehe.ala2 arabic lar

setelah pendaftaran dalam pukul 8.30pm,saya pon masuk la dalam dewan..luckily,tempat duduk saya member satu kelas dah cop kan..so,dapt la duduk depan gak.mejanyer no.2







malam tu makanan nyer banyak la gak.ader nasi,aym,sosej,laksa,spagheti,kuih muih,buah,koktel..boleh tahan jugak lar makanan nyer..sedap pon ok.







sambil2 makan tu ader la selingan persembahan budak2 fakulti saya gak.


ader gak anugerah untuk Aladin and Jasmine for the night.due2 orang yang dapat tu memang  sangat kene la temanyer.tapi saya tak sempat nak snap gambar nyer.

program ni abis dalam pukul 11..pe2 pon,harap sangat dapat datang lagi sem depan..amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it