Tuesday, April 19, 2011

the cute Blu in Rio

semalam saya dengan housemate pergi tengok wayang..nak release tension before exam..tapi yang paling best ader orang belanja.saper lagi kalu bukan ili!!!yey!!


ingat nak tengok citer Cun lakonan Maya Karin ngan Remy Ishak tapi lambat plak, kul 9.40pm. si kitorang decide tengok citer Rio lepas ira ngan ili men scissor,paper,stone.ili pilih Rio, ira pilih Hip. nasib lar,ili menang.saya nak men diorang tak bagi sebab confirm2 saya akan menang..yeke?ntah,saya pon tak tau...



overall,citer ni best lar..klakar.saya bagi 4 daripada 5 bintang.seronok tengok burung Blu ni sebab die macam manusia.lagi satu die tak reti terbang..bayangkan aje la burung tak leh terbang.so banyak lar scene2 yang klakar..kitorang tengok kat Jusco Bukit Raja.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it