Sunday, April 3, 2011

pergi jepun jap

pergi jepun???biar betul saya ni kan..time camni plak tu.ngan cam2 berlaku kat sane still nak gi?huhuhu..


takder lar..duit pon takder.nak gi konsert super junior pon tak lepas..:(


sebenarnyer hari sabtu yang lepas saya pergi Japaness Culture Festival kat fakulti..tapi bukan under fakulti saya pon tapi under INTEC..disebabkan saya sampai awal,tak ramai orang sangat masa saya mula2 sampai.


bende first yang saya wat biler sampai ialah wat wish untuk penduduk jepun dan gantung kat pokok buloh yang disediakan.tapi bukan type yang besar punyer lar..i hope they can hear what i wish...


~disebabkan sampai awal,so baru skit kertas yang tergantung.saya punyer yang warna purple tu~

then,kite jalan2 lagi.sampai satu tempat yang paling saya suka iaitu tempat amek gambar pakai yukata..yukata ni sama sampai kimono cume yang ni nipis skit..orang jepun selalu pakai time summer..




~die ni yang tolong saya pakai yukata ni~

comel kan saya pakai yukata tu..haha..(dah,stop perasan yer)

pastu round2 lagi kat pameran yang diorang sediakan..macam2 kite leh tengok
















~die ni ngah terangkan pasal tea ceremony kat jepun~

~yang paling kiri tu ingat patung laki rupenyer pompuan..huhu~



banyak kan lagi2 makanan..tapi tu sumer bukan yang real punyer makanan tapi still nampak menyelerakan..kat luar library plak diorang ader buat game and jual makanan.sempat gak la beli skit.tapi disebabkan saya pergi kat tempat jual makanan ni time tengahari,maka banyak yang dah habis.




yang macam gumpalan nasi tu namanyer onigiri.dalam die ader isi tuna.di balut skit ngan seaweed..sedap la cume cam kering skit.maybe sebab gune beras biasa jer.kalu guna beras jepun akan jadi cam pulut skit...then sushi tu cam biasa lar kan,sumer orang tau

pe2 pon best sangat gi sini..hope bile Jepun dah selamat tuk dikunjungi,dapat lar saya pergi...huhu





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it