Friday, April 29, 2011

My Girl and I :)

nape plak my girl and i..bukan ke sepatutnyer my boy and i???


ni sebenarnyer tajuk citer korea yang saya baru tengok semalam..ye lar,semalam baru abis satu paper..so kite enjoy jap..*tak salah kan*


dah lame saya nak tengok citer ni sebenarnyer tapi ni baru jumpe dalam laptop ira..die pun baru amek citer ni...hero citer ni adalah Cha Tae Hyun..kalau korang pernah tengok citer My Sassy Girl,die lar berlakon..heroin plak Song Hye Gyo..die ni yang berlakon Full House..ni mesti sumer orang tau kan..





ni citer pasal laki ni name nyer Kim Su Ho yang bukan jenis budak hot kat sekolah lar..tapi tetiba je budak pompuan paling lawa kat sekolah tu Bae Su-eun minat kat die..die ni jenis yang gabra..so,macam2 lar scene yang klakar yang berlaku..


sampai lar mase diorang pergi satu tempat ni..macam pulau.mase second day kat sane Su-eun ni pengsan..rupenyer pompuan ni sakit..die bagitau Su Ho sakit amnesia je, tapi rupe2 sakit leukimia..start dari sini macam2 lar bende sedih yang berlaku..touching gak lar


lastly.pompuan ni ajak laki ni gi pulau yang diorang pernah gi dulu tapi mase tu ader ribut.so bot takleh nak gi.macam2 Su Ho buat tuk gi tapi tak dapat gak..mase kat tempat tu gak pompuan tu mati,....







sad ending...sob sob :'(


pe2 pon,saya bagi 4 bintang tuk citer ni.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it