Monday, December 12, 2011

Hi-Tea di Istana

wah2, tajuk nak grand je kan...hahaha..sebenarnyer bukan kat istana pon.2 hari lepas kan Hari Keputeraan Sultan Selangor..jadi ader minum petang bersama rakyat lar..


saya pergi dengan budak2 kelas.yang ajak pergi ni pon orang Padang Jawa.persatuan saya (MESA) kat fakulti selalu buat aktiviti dengan diorang.tu yang diorang ajak pergi..tempat yang minum petang tu saya tak sure ape namenyer.tapi nampak macam tempat untuk kerabat di Raja jugak lar.


mule2 sampai tu agak bengang..bukan agak bengang sebenarnyer tapi teramat bengang.yer lar, kitorang sumer pergi pakai baju MESA, baju F1 tu..tapi orang lain yang datang sumer pakai baju kurung, baju melayu.kalu korang lar, ape yang korang rase?saya mase tu rase nak naik balik bas pastu balik shah alam semula.memang bengang tahap cipan lar.tapi nak buat macam mana, dah sampai.masuk je lar..


ramai jugak lar yang datang.kitorang sampai dalam pukul 2 lebih..Sultan Selangor sampai dalam pukul 3 lebih..ucapan kejap je.pastu makan..banyak gak lar makanan yang ader..semur sedap2.tapi saya sempat amek pulut kuning dengan daging je..ramai sangat yang pergi amek makanan.jadi lar kan.merasa lar makanan member2 saya yang lain.


pastu kitorang berjalan sekitar tempat tu..ni gambar2 yang sempat saya amek..


~berjalan ke tempat untuk makan~


~ni tempat kitorang berlindung..haha..ayat mega je~


~ili,me,ain~

~aida,nadiah,anis,shida~



~tu Sultan baru sampai~






~ni je lar makanan yang sempat saya rasa~


~posing depan balai yang Sultan berdiri mule2 sampai~

~budak laki 3 orang ni memang lawak.tetiba datang kat kitorang nak amek gambar.terasa famous jap~

~diorang rembat bunga kat atas meja hidang makanan~ 





~ni panglima2 yang iring Sultan~







so,tu lar citernyer...balik sampai umah dalam pukul 6..memang ngantuk lar..huhu.tapi ape2 pon best lar...

p/s:saya dalam dilemma nak balik rumah ke tak study week ni...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it