Saturday, December 24, 2011

Ombak Rindu yang touching abis...

seperti mana post saya before ni,saya pergi tengok wayang kan..1st movie yang saya tengok ialah Alvin and The Chipmunk 3..2nd movie ialah OMBAK RINDU!!!!






*wah,excited nyer*
*memang lar..citer ni best*
*sebab citer ke sebab Aaron Aziz?*
*emmmm....*






disebabkan lepas citer Alvin abis banyak lagi masa iaitu 2 jam dan saya ngan ili tak tau nak buat apa, so kitorang balik rumah dulu..15 min je..tapi biler dah balik rumah, jadi rushing plak..huhu..


lepas makan kat candle,sampai kat Bukit Raja dalam pukul 9..nasib baik..wayang pon start pukul 9.15pm..masa mula2 beli tiket tengok seat banyak je kosong lagi.tapi biler masuk tengok, leh tahan penuh gak walaupon citer ni dah lama..ni mesti orang2 yang cam saya yang tak dapat tengok awal2.. 


honestly, Aaron Aziz memang penarik utama saya nak tengok citer ni..tapi selain tu,sebab novel ombak rindu ni memang best pon kan..sape2 yang penah baca mesti setuju kan..


so,rasenyer tak payah lar saya nak citerkan camne citer nyer..tapi still movie ni ader lain skit lar dari yang novel punyer..kalau nak ikot betul2 macam novel saya rase 3 jam pon tak cukup lagi kan..






tapi Maya karin memang berjaya bawak watak Izzah..walaupon ramai orang kate Lisa yang lagi sesuai tapi saya rase Maya pon not bad...die ngan Aaron pon sangat2 sweet..jealous jap rase..


*motif nak jealous???*








bergenang gak lar air mata tengok,tapi tak nangis lar...


*yeke??*
*emm..yer lar*


pe pon2,saya suke giler citer ni..rase macam nak baca balik novelnyer.tapi kalau baca lepas ni mesti terbayang muke Aaron ngan Maya..huhu....5 bintang saya bagi..


p/s : ok,boleh tidur skunk..ngantuk sangat2 dah ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it