Wednesday, December 28, 2011

Kenangan Lama

sebenarnyer assignment saya dah siap.so, banyak lar free time.. *jangan jelaous yer kepada yang berkenaan*...hehehe...


biler saya selongkar folder adik saya dalam laptop ni,terjumpa lar gambar2 lame..gambar mase tu saya maybe sekolah rendah kot..dulu saya sekolah rendah kat Sekolah Kebangsaan Bukit Hampar, Segamat...saper tau sekolah ni???hehehe...


tapi gambar saya mase sekolah rendah dulu tak jumpe lagi..nanti balik rumah saya selongkar album lame ek..ni yang ader gambar mase pergi mandi kat Gunung Ledang..


*dah lame tak pergi..bile lar nak pergi lagi ni*




tu gambar pergi Gunung Ledang..sekarang saya nak korang teka mana satu saya dalam gambar kat bawah ni..hehe..

#hint:saya yang paling comel..hehe..*perasansudah*

ni plak gambar ngan sedara2 sumer..tapi sekarang mostly dah besar2 skit..



tu je lar gambar black & white yang ader dalam simpanan..ader lagi gambar yang akan di kongsi..coming soon..

p/s : sekarang kalau balik kampung sumer sedara malu2 je..tak tau la nape..memang camtu ek..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it