Saturday, December 24, 2011

movie time : Alvin and The Chipmunk 3

akhirnyer setelah lama bersabar sepanjang sem ni, dapat gak saya tengok wayang.. 


*tapi rase2 nyer awal sem aritu dah tengok wayang kan?*
*tu awal sem, tak kira*
*nape plak??*
*sebab dah lama sangat*
*ok*


saya pergi ngan ili jer sebab yang lain sumer ader hal masing2.kitorang tengok kat TGV Bukit Raja..tu jer la yang paling dekat ngan Shah Alam kan..




citer wajib tengok sudah semestinyer lar Ombak Rindu kan..saya sebenarnyer risau gak kalau dah abis..memang tak nak tengok citer lain lar..huhuhu..tapi nasib baik ader..yey!!!


tapi yang tak best nyer malam, pukul 9.15pm..saya sampai kat Bukit Raja pukul 3.30pm...lame tu nak tunggu.so, saya ngan ili decide nak tengok lagi satu citer iaitu Alvin and The Chipmunk 3.. 






kalau dah tengok citer Alvin ni memang best lar kan..kali ni diorang sumer pergi family holiday kat atas kapal.Alvin still ngan perangai nakal die yang menyebabkan diorang sumer terdampar kat satu pulau ni..masa kat pulau ni lar macam2 berlaku..tapi yang paling kelakar nyer bile Simon bertukar jadi Simone biler die kene gigit ngan seekor labah2..perangai die terus berubah jadi macam lelaki Perancis yang romantik.


biler dah jadi macam tu, Alvin pulak perangai die jadi macam Dave..jadi lebih bertanggungjawab.die ingat Dave tak sayang die lagi sebabtak datang cari diorang kat pulau...


ending die??of course lar diorang selamat..cume saya rase citer Alvin yang sebelum ni lagi best dari yang ke3 ni..tu pendapat saya lar..xtau lar pe pendapat korang plak..


p/s : tunggu saya nak post pasal ombak rindu plak..excited ni..hehehe

1 comment:

  1. pendapat saya semua ceti Alvin and the chipmunks terbaik....serenok tengok ulang2.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it