Saturday, November 12, 2011

diner kat pizza hut

abis sudah cuti mid-sem..rase macam kejap je.memang lar kejap,seminggu je kan..huhu.tapi pe2 pon best lar walaupon seminggu..

sehari sebelum saya balik shah alam, iaitu semalam parents saya macam biasa akan beli barang2 untuk kedai..so,saya macam biasa lar akan rajin untuk ikot dan tolak troli..lepas abis beli barang,pegi makan..ingatkan makan kat MCD sebab ma memang suka betul ayam MCD.tapi rupe2 nyer makan kat pizza..best2...

ingatkan nak makan pizza baru yang penuh ngan chesse tu..tapi bile pikir balik takut muak plak walaupun kitorang satu family memang suke cheesse.so,amek yang biasa je tapi still ader chesse gak..

~ma ngan abah tengah panggil orang amek order tapi diorang x dengar..sabo je lar kan~

~setelah penat menunggu,finally MAKAN!!~

~kejap je dah abis~

~ni lar dua orang adik saya yang gedik..hehe~

p/s:balik shah alam awal (sabtu) sebab tiket abis..huhu..

2 comments:

  1. aktiviti bersama keluarga la plg best kan? terutamanya bila makan beramai2 :)

    btw, salam kenal ya dear :)

    ReplyDelete
  2. aah,time ngan family memang paling best..
    salam perkenalan gak :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it