Thursday, February 10, 2011

comel nyer nashrin~~~

Saper pulak nashrin yang aku maksud kan ni??adakah pakwe aku??sudah tentu bukan.kawan aku??itu pon bukan..korang penah tengok my starz lg tak?ha,betul lar tu.yang dapat nombor 2.juaranyer wana,orang johor tu..(bangga jap jadi orang johor).hehehehe...

ni Nashrin ngan Wana

kenapa ku kate nashrin comel?sebab lakonan die dalam video klip baru die sangat comel.acting die sangat comel,pompuan yang berlakon dalam video tu pon come..sumer nyer comel.lagu baru die tajuknyer Fobia Cinta.so, untuk memudah kan korang layan lagu ni,aku serta kan dengan liriknyer kat sini..enjoy~~


Nashrin-Fobia Cinta
 

Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri

Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara

(korus)
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta

Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima

(ulang korus)

Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta

(ulang korus)

Denyutan jantung aku tergendala

kalu korang nak layan video nyer,leh buka link kat bawah ni...

http://www.youtube.com/watch?v=7DJmhdSSbpo



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it