Tuesday, February 22, 2011

roadtour ABPH SACC mall

Pada hari ahad yang lepas ader roadtour ABPH kat sacc mall shah alm.sebab dah dekat aku pon pegi la ngan ili..tapi sampai agak lambat la sebab tunggu bas lama sangat.dalam pukul 3 baru sampai.bende ni start dalam kul 2..tapi nasib baik 6ixth sense xder kuar lagi sebab aku pegi ni pon tujuan utama aku nak amek gambar 6ixth sense selain dari artis yang lain la.

disebabkan kat bahagian depan stage dah penuh orang,aku ngan ili pon naik 2nd floor.tapi still susah gak nak nampak stage.aku pon nyelit je la mane2 yang dapat.








tapi yang paling best nyer tempat yang aku intai tu dekat ngan bilik artis2 berehat.aku perasan sebab nampak Didie Alias kuar masuk bilik tu..mase tu memang xder orang sangat depan bilik tu.kat depan tu gak la aku sempak snap gambar few artis...


                                                      
    ~bile sam kuar je sumer cam kene histeria~
                                                            


                                                  
                                           ~cube teka mata sape?kalu Awal mesti dapat teka~     






tapi dalam banyak2 gambar ni xder gambar 6ixth sense kan?sebab diorang sangat 'pemalu'..nape ader ' ' plak?paham2 sendiri lar..susah sangat nak kuar dari bilik tu.dah kuar and then masuk balik pon xleh stop jap..base lar,artis kan...


                                                       ~ni leh consider gambar ke???~

tapi artis len cam zizan,anuar zain,fiz fairuz,didie alias sangat sporting...tak sombong ngan peminat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it