Thursday, February 10, 2011

black kini kembali???

sebelum aku bercerita panjang lebar, ingin aku tekankan kat sini black ni bukan black mentor tau.ni black name kucing aku.dulu kan aku penah citer pasal kucing black aku yang dah mati.kalu korang belum baca, leh lar search kat blog aku ni ea.

hari tu mase cuti tahun baru cina aku lek umah.tetiba kat umah aku muncul seekor anak kucing.comel sangat.tapi cian die.asyik nak meow2 je.yer la,die nak susu.tapi mak nyer tak ader.ader ibu kucing kat umah aku tu kedekut.nampak je anak kucing ni,die lari tak nak dekat.cian anak kucing ni.kalu aku balut die ngan kain, die mesti hisap2 kain tu nak cari susus...

sebab cian,mak aku pon beli la susu dutch lady yang fresh punyer.baru lar die minum.special tul kucing ni.minum air susu lembu.hehehe.disebabkan wane die hitam macam black,so family aku decide panggil die black.nasib die pon same cam black aku yang dah mati dulu.ader orang buang kat area umah aku.tapi wane nyer tak sehitam black yang dulu lar.yang ni ader kaler putih skit..

masuk umah je terus tido atas tangan mak aku.come nyer  


dah pandai makan pon


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it