Monday, January 10, 2011

rindunyer kat emily,kecik,kontot

mesti korang tertanya-tanta saper la yang aku rindu sgt-sangat ni kan???sumer name-name di atas bukan nyer orang.tapi kucing-kucing aku kat umah.comel sangat kucing-kucing ni.tapi originally sumer ni bukan kucing aku tapi kucing umah sebelah

citernyer camni.menurut adik aku (kali adik aku citer bohong aknenyer aku pon bohong la ea), jiran aku selalu selalu letak kucing-kucing (kontot,emily) ni kat tengah-tengah panas.kalu malam-malam ujan,di biar je kucing tu.adik aku la keje amek kucing tu.bg mkn.lame-lame lekat plak kucing tu kat umah.so,dengan rasminyer adik aku bagi name,emily and kontot.

 ni la emily ngan kontot.tempat favourite diowang tido memang atas baju

tapi yang sedih pasal kontot ni die buta.tak caya?betul..mata die pon dah tak ader.nak tau camne die leh jadi camtu?ayah aku dah bawak gi jmpe doktor before die jadi buta.doktor kate kene air kencing katak.tu la,asyik men kat semak je.adik aku yang cabut mata die..eh,bukan..adik aku tak cungkil pon mata die.mata die masa tu memang dah terkeluar..cian mase mule-mule die buta.jalan asyik langgar dinding je.tp skunk dah ok...

mate kontot tak ader.cian..

ni la emily.suke sangat panjat pokok

mesti kowang tertanya-tanya pasal kecik kan.yang kecik plak die muncul kat kedai makan mak aku.mule-mule mak aku kate die sangat la garang.tapi sebaba hari-hari mak aku asyik belai je,skunk dh jinak.pastu dah pandai ikut mak aku balik umah.yer la,umah ngan  kedai mak aku dekat je.skunk ni,ngan ayah aku pon dah suke kucing ni.



nampak tak kecik?tu,ngah tido kat atas buku




khusyuk nyer tengok..kecik nampak cicak tu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it