Saturday, January 15, 2011

tengok movie setelah sekian lame nyer tak tengok

movie 1st yang aku tengok tahun ni citer khurafat.Aku baru tengok semalam kat TGV Bukit Raja.aku sebenarnye takut tengok citer hantu ni.tapi dah budak-budak ni beria sangat nak tengok citer ni,terpaksa la aku ikot (ngan muka yang terpaksa).




nampak tak muke aku yang agak 'excited' mase on the way nak gi tengok wayang?cuak gak sebenarnyer.



yang ni pulak baru lepas amek faezah kat kolej mawar.now,jom ke jusco Bukit Raja!!!

sampai je kat jusco, kitorang terus menuju ke cinema sebab memang tu la tujuan asal kitorang datang sini kan.tetapi malang nyer,tiket tuk kul 4.25 dah abis.sebab nak sangat tengok citer ni,beli la jugak pukul 6.25 punyer tiket.

di sebabkan mase kitorang sampai tu baru kul 3 lebih,banyak la mase kosong ni.so,1st skali gi makan sebab faezah belum makan lagi.sambil tu,borak la sebab dah setahun tak jumpa faezah ni.banyak citer ni..



sesi menyuap antara aku ngan faezah.



tak perasan aku bile mase ili amek gambar aku ni.khusyuk gak muke aku ngah makan makanan faezah..tapi die yang offer.rezeki jangan di tolak kan??

dah siap makan round la jusco.nak shopping tak leh sebab duit bajet nak tengok wayang je.huhuhu.sedih nyer.banyak palk kasot lawa-lawa aku tengok.

jam menunjukkan pukul 6.15.tibe nyer mase kite ke cinema.popcorn,coke jangan lupe.bersedia la aku.huhuhuhu
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it