Sunday, January 16, 2011

menakotkan sampai menutup mata


masuk je dalam panggung wayang tu,aku dah rase cuak,sejuk satu badan aku.memang la,sebab dalm tu kan ber'aircond'..hahaha.tapi memang penuh panggung aku tengok.sampai yang kat depan skrin pon penoh.seat aku memang terbaik la,kat tengah-tengah skrin, atas skit.memang jelas dan nyata.huhuhu


di sebabkan belakang seat aku ramai mamat-mamat,terpaksa la aku cover skit ketakutan aku.malu lar kalu diowang tengok..mula-mula citer ni ok lagi.die just tunjuk orang usung keranda.tak la takut sangat.lepas tu,memang tangan aku asyik kat muke je la.

citer ni banyak unsur saspen la.bak kate ili yang memang minat tengok citer antu dan tak takot sangat tengok citer camni,ader part yang die sendiri terkejut.hantu die memang agak real la.aku still boleh cover ketakotan aku sebab kalu agak-agak hantu nak keluar je,aku cepat-cepat la cover mata aku.baik tak yah tengok je kan.tau tak pe..huhuhu

tapi mase last yang die angkat mayat sowang-sowang dalam hutan 2 memang tak leh tahan.tak leh tunggu esok ke nak amek mayat tu???hua!!

tapi ader part yang best.mase mak cik yang keje cleaner kat hospital tu tunjuk gambar anak die yang mirip johan (shamsul).come giler.sumer orang cakap camtu..





muke-muke puas lepas tengok khurafat..5star la aku bagi..huhuu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it