Saturday, September 24, 2011

i'm mr. simple

sekarang ni saya nak menceritakan kegilaan saya terhadap Super Junior..seperti sedia maklum saya tersangat amat very suke Super Junior..saya pon tak tau dari mane datang nyer minat saya kat group ni.dulu takder lar minat sangat kot.sekarang ni kalau boleh nak je saya naik flight gi korea tuk jumpe diorang.



~mv no others~


dulu diorang pernah datang Malaysia few times tapi sumernyer saya tak dapat pergi..sedih kan..huhu.. :(


dalam ramai2 members super junior,saya paling minat Donghae..


die boleh jadi sangat man...




ataupun sangat comel..






selain dari Super Junior,banyak lagi artis korea yang saya minat..CN Blue, Beast, Shinee..macam2 lagi lar.filem diorang pon best2..kan2????








ni sebenarnyer tak der pe2 pon..saje nak membebel.saya ngah minat abis ngan lagu baru diorang, Mr. Simple..korang yang tak pernah dengar harus dengar..confirm lepas beberapa kali korang dengar mesti jadi ketagih nak dengar lagu ni





  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it