Friday, September 23, 2011

adik saya memang kreatif :)

dalam adik beradik saya,saya ader seorang adik lelaki. die memang sangat minat dengan fotografi..kate nak jadi macam Saiful Nang lar,Annas Easkey lar.tapi kesian kat die,kamera tak dapat lagi dari parents saya..parents saya cakap kalau result PMR die nanti ok,maybe akan di pertimbangkan...tu pon maybe je.belum tentu nak beli lagi.hehehe


so,saya nak share ngan korang semua gambar yang die amek.bukan gune nikon, canon or pe2 kamera yang best lar..die just gune kamera hp aku je..sony ericsson k770i


semua gambar ni,asli tau..takder edit2 punyer


~tu kucing kat rumah,kontot.die xder mata tapi hidung die sangat kuat sampai boleh bau ikan yang nak di bakar kat atas pokok~


~ni plak kenit tengah tidur~


~saya pon tak tau camne die boleh amek gambar camni~


~cantik kan senja kat rumah saya~


~ulam pegaga..sedapnyer..~


~ni pulak kecik tengah berangan~



~almari lama kat luar rumah saya~


~comel..yang sebelah tu oren~


~langau pon boleh~


~beautiful flower~


~KZ..tapi dah mati sebab sakait.huhu~




~glamour lar belalang ni pasni~




~ni kepala penyapu lidi~




~macam tau je comel orang nak amek gambar die~

tu lar gambar yang di amek adik saya gune hp masa cuti sem haritu..lawa kan..

~ni lar 2 orang adik saya yang sengal~

p/s : terfikir nak belikan die kamera kalau result die bagus

  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it