Saturday, October 15, 2011

takder keje namenyer

ni saya saje2 je nak share gambar saya ngan member kat fac..diorang ni walaupon nampak cam senyap je tapi boleh tahan gak kalu dah nampak kamera.


tapi selalunyer kitorang camni luar kelas je lar..dalam kelas sumernye baik aje..ala2 wanita melayu terakhir..hahaha *perasan*


so,enjoy yourself lar la yer :)))






~say gemok *tapi zati ngan ili x ckp pon* ~

ni plak gambar sem lepas sebenarnyer..ni memang betul2 xder keje..dalam toilet pon jadi nak snap gambar..nasib baik toilet lawa.. 

lawa ker???

memang toilet kat fac edu lawa pon kan..hahaha..






sekian dari saya... :)


p/s:x sabar nak dapat gambar candid aritu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it