Tuesday, October 25, 2011

Family Day di Gambang Waterpark part 1

hujung minggu lepas, pejabat ayah saya ader buat family day.so,saya balik rumah lar minggu lepas.kali ni harus pergi..dah 2 kali saya tak dapat pergi..1st mase saya kat plkn.2nd mase saya  ngah final part 1..


kali ni family day nyer buat kat gambang waterpark..pergi 2 hari,1 malam..stay kat Gambang Resort City, kat Carribean Bay Suite..bertolak dari rumah lebih kurang pukul 9 lebih.sampai dalam kul 11..sangat lambat rasenyer.selalu kalau balik kampung,dalam sejam dah sampai Gambang.maybe sebab hujan kot...safety 1st kan..


lepas check-in, petangnyer ader sukaneka skit..saya banyak amek gambar je..1 acara je saya masuk,lari berpasangan tapi dapat no4..huhu..dah puas gelak,amek gambar sumer, time tuk mandi kolam...yey!! *cam tak penah mandi kolam je*...huhu



~me,fatin,ma~


~2 orang budak sengal~










~nasib tak tersembam je adik saya ni tau~


~lompat ma,lompat!~



~ma masuk gak ni.yg no5 kat belakang~

~semangat an lari nagn pakcik ni~








then,malam tu ader diner.tema nyer 1 malaysia..saya pakai base2 je..malam tu ader Ali Mamak jadi jemputan punyer pengacara.

~ni naik tren nak gi dewan makan~



~my ma and abah~









~tetiba je ma jengah keluar..hehe~


 then,malam tu ader diner.tema nyer 1 malaysia..saya pakai base2 je..malam tu ader Ali Mamak jadi jemputan punyer pengacara.


p/s:tunggu nanti saya update part 2 punyer yer.. (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
saya adalah saya..nobody can change it